fbpx

Bezpłatne wsparcie online dla osób doświadczających trudności w związku z epidemią koronawirusa

Projekt został zakończony

Zapraszamy do skorzystania z bezpłatnego wsparcia interwencyjnego dla osób które doświadczają trudności związanych z epidemią koronawirusa.

Nasze wsparcie kierujemy do dwóch grup:

1. Profesjonalistów_ek:

  • lekarek_zy, pielęgniarek_zy i innych osób pracujących w służbie zdrowia;
  • służb porządkowych (np. policji, straży miejskiej, wojska);
  • służb związanych z epidemią (np. sanepid, ministerstwo zdrowia);
  • nauczycielek_nauczycieli.
    Nie jest to katalog zamknięty, ze wsparcia mogą korzystać również osoby pracujące w innych zawodach, których obecna praca bezpośrednio dotyczy epidemii.

2. Osób prywatnych:

  • przebywających w kwarantannie;
  • których bliscy przebywają w kwarantannie;
  • których bliscy są zakażeni;
  • których bliscy przebywają w szpitalu;
  • którzy w ponieśli stratę bliskiej osoby z powodu wirusa.
    Powyższy katalog wyczerpuje sytuacje kwalifikujące do skorzystania z bezpłatnego wsparcia interwencyjnego przez osoby prywatne.
Wsparcia udziela nasz wykwalifikowany zespół psycholożek_gów i psychoterapeutek_ów.

Zapisy i informacje dodatkowe

Zapisów można dokonywać w następujących formach:

  • samodzielnie przez formularz zapisów online
  • telefonicznie: 511 028 333 (pn.-pt. 8:00-21:00)
  • e-mailowo: info@otwartaprzestrzen.pl

Więcej informacji:

  • sesje trwają do 50 minut;
  • wsparcie udzielane jest w formie rozmowy video lub audio za pośrednictwem narzędzia Google Meet;
  • nie jest konieczne posiadanie konta pocztowego w domenie gmail.com;
  • nie trzeba instalować żadnego programu na komputerze ani zakładać nigdzie konta (Google Meet nie działa w przeglądarce Safari, może też nie działać w przypadku nieaktualizowanej przeglądarki, przed rozpoczęciem rozmowy prosimy o sprawdzenie aktualizacji);
  • jeśli połączenie będzie następowało przez smartfona należy wcześniej zainstalować aplikację „Hangouts Meet”;
  • w przypadku braku warunków technicznych (brak komputera, smartfona czy internetu lub jego słaby zasięg) sesja może odbyć się również w formie telefonicznej.

Wsparcie w innym zakresie niż epidemia

W ramach bezpłatnego wsparcia interwencyjnego nie będą poruszane kwestie około psychologiczne niezwiązane z epidemią. Osoby potrzebujące bezpłatnego wsparcia z innych zakresów odsyłamy tutaj:

  1. Ogólny telefon zaufania – Linia Wsparcia:
    800 70 2222 – całodobowo
  2. Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży:
    116 111 – całodobowo
  3. Telefon dla rodziców i nauczycieli w sprawie bezpieczeństwa dzieci:
    800 100 100 – pn.-pt. 12:00-15:00
  4. Telefon zaufania dla osób doznających przemocy i jej sprawców – Niebieska Linia:
    800 120 002 – całodobowo
  5. Telefon zaufania dla osób LGBTQIA – Lambda Warszawa:
    22 628 52 22 – pn.-pt. – 18:00-21:00
  6. Wsparcie psychologiczne dla osób zagrożonych dyskryminacją – więcej info tutaj

Recepcja nie udziela wsparcia, konieczne jest zapisanie się na sesję.